Vägen till lycka

STUDENT 2010 Jag Känner Mig Fri

Det är morgon och jag kan knappt andas för att jag är så övertaggad och full på absinth. Skämt åt sido, känslan jag har går inte att beskriva. Tre år har gått och det har gått alldeles för snabbt, känner lite ångest över att få lämna skolan men ändå en lättnad. Under gymnasiet har jag haft både bra som dåliga tider, nedgångar som medgångar men även vad som än hänt så har jag alltid lyckats gå framåt.

Jag har turen att ha världens bästa bröder och systrar, familj och hela köret allt är liksom en stoor jävla ONE LÖVE. Ni som tror på mig, ja Ni gör min dag. Idag är min dag och därför ska jag köra flippen för mig, för dig och för alla Er där ute!

Den här låten har jag lyssnat på i två veckor nu varje dag och väntat på att få sätta på den just IDAG. Den representerar min dag och mina kommande dagar så lyssna och njut. Som min bror brukar säga: Den fååår feeem flääääsh av feeeeem!!!!

             


Tuuuuung
Vet Ni vad? Nu ska ska jag iväg och supa, flippa som aldrig förr och bara leva livet, gör det du med vettja.
2010-06-11 @ 05:41:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Bella

Snygging Roy! Grattis ännu en gång :)

2010-06-11 @ 16:28:52
Postat av: Roy

Tack så mycket Bella och tack för att du kom förbi!

2010-06-12 @ 11:49:14
URL: http://lifeofroysan.blogg.se/
Postat av: sofia

Så jävla stiligt roy! Grattis grattis grattis :D äntligen friiiiiia

2010-06-13 @ 22:56:06
URL: http://sofiaadolfsson.blogg.se/
Postat av: Idaraurora

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2011-11-23 @ 11:12:55
URL: http://idaraurora.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0