Vägen till lycka

Hotter than summer weather

Igår wäägna det juu och det var väldiigt skööönt. Vädret måste ju variera lite och gärna att det är lite svalt innan jag drar till den onämnda destinationen. För där är det vackert året om och även om det är mulet så gör stället i sig allt annat underbart!

Orkar inte få tyyyp solsting så sitter inomhus i mitt mörker tills någon kommer med bättre förslag...

                                             Travis Garland – Sexy Together
                 
wäägn
If you took out my heart and chewed on it, it would probably look the same and taste as sweet as this one.
heart of chocolate
A box of golden chocolate hearts
box of hearts

2010-07-14 @ 12:09:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0