Vägen till lycka

Axwell @ Kallis Tisdag V.29

Gårdagen var heeeelt insane! Axweell gjorde knaaas igår på Kallis. Alla var fulla, glada och hypeeeer. Fick flashback från Peace & Love, bli full på dagen och hålla igång ända tills natten tar slut!
Axwell
Axwell

Ikväll smäller det, ikväll börjar allvaret, ikväll blir det att leverera. Jag tror att jag fått det bästa sommarjobbet ever. Få betalt för att ha kul, dricka, gå loss och allt det dära, aee vad underbart HUR skulle man kunna tacka nej? Nu är det verkligen Life Of Roysan vi snackar om!
Allvaretlifeofroysan
2010-07-21 @ 14:20:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0