Vägen till lycka

Naughty, Famous, Filthy & Furious

När livet går för fort blir det att man bloggar dagen efter om ens det. Igår bar det iallafall bort åt Norrköping för lite ärenden and shopping on top of that. Norrköping är en vacker stad men ändå så dyster, så därför gick det inte att vara kvar en längre stund.

Väl hemma ville jag förbli hemma men blev som alltid uttvingad till Måndagsklubben. Det var fäätt med foolk, mycket hundar och ännu mer katter. Manne fick karatefylla men han gillat och gillar han det, så gillar jag det! Efter klubben ville man bara ta ett nattbad, efter ett bad i svett men det blev ju inte aav så sparar det till nästa gång som blir om ett taaaaag för på fredag drar jag till en hemlig destination.


Gårdagens inköp frånn Norrköping. Då jag har svårt att stå emot röda lappar var denna skönhet tvungen att följa med hem till linkan.
tischa

Norrköping
Norrköping
Norrköping
Pågen javisst
Norrköping
2010-07-13 @ 11:25:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: storbloggarN

eeh snygg man i backspegeln osåå

2010-07-13 @ 15:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0