Vägen till lycka

Borta bra men hemma bäst men bättre på Peace & Love!

Denna vecka som gått har verkligen varit underbar, sjuk och så jävla mycket mer. Innan resan till Borlänge kunde jag knappt fatta att jag skulle dit, när jag väl var där kunde jag inte fatta att jag var där och på resan hem kunde jag inte fatta att jag faktiskt varit där. Peace and love stod verkligen upp till namnet och bjöd på något man bara kan önska sig.

Att festa dag in och dag ut, att träffa nytt folk, att kolla på nya artister varje dag och att må fantastiskt måste ju vara meningen med livet!

Hade ju tyvärr ingen kamera med mig så ni får nöja Er med dettaa som får representera hela festivalen. Denna grabb gjorde Peace & Love heelt unbelievable!
Jay-Z
                 
Nu är man tillbaka till verkliga livet i Linköping som inte känns som ett liv men ändå lever man. Dags att ta sig i kragen och göra något vettigt.
2010-07-05 @ 18:40:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sofie

Din bloggadress stog på mitt ben efter P&L, haha! Lite småkul att man fortfarande kunde tyda vad det stod efter ett par dagar.

2010-07-06 @ 19:05:56
URL: http://sofish.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0