Vägen till lycka

You can find me at the club

Jag ska facka uuuuuuur toniiight!!! Jag ska glida in på dansgolvet och visa alla katter mina lovemoves,mjauuuu
Vill ni ha kul ikväll? Leta reda på mig så kommer ni bli heelt crazyyyy. Okej skämt åtsido, ska ut fjärde veckan i rad vilket inte är likt mig men det får gå an för denna månad. Nu blev jag liksom tvingad att dra ut och Slim står för barnotan ikväll så kan inte bli mycket bättre.

Pitbull Feat. Janet Jackson – Not My Love

Usher Feat. La the Darkman - Want Her Body (Snippet)
Ne-Yo  Take It To The Floor

Ke$ha Feat. Taio Cruz - Dirty Picture


Fred ut
2010-01-30 @ 21:23:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Glennkamilla

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2011-09-01 @ 12:01:53
URL: http://glennkamilla.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0