Vägen till lycka

Lookie, lookie, lookie what I got right here

Sovmorgon är så jätte naaaajs! Vaknade vid ett och kände nu är det ok att vakna så då blev det att gå upp kasta en liten wash i ansiktet, gurgla lite i munnen och nu sitter man här maxar volymen, nts nts nts!!

Igår blev det som sagt en skön hemma kväll, titta på Hannibal och början av D-tox. Somnade relativt tidigt inatt, typ vid fem eller något minus tre timmar så vi hamnar på två:) Det var schöönt appa, vet inte vad det står på today's to do list men det är ju sådant som märks.

Nu ska jag ge en riktigt jävla skön lååt som går på repeat här hemma och den är produced by my dear friend David Guetta! Idag är jag snäll så jag bjuder på den, så tryck HÄR för att ladda hem den:)

Byebye
2010-01-30 @ 13:57:56 Godis att klicka hem Permalink


Kommentarer
Postat av: Louismia

Great site. Good info

2011-05-17 @ 16:03:44
URL: http://louismia.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0