Vägen till lycka

Så himla knaaaas

Kan börja med att säga att detta har inte varit min dag! Det hela började med att jag tog bussen imorse som var var försenad, proppfull med folk och man hade knappt andas. Resan slutade med att jag kom 20 minuter försent till första lektionen. Likt varje torsdag var denna lika seg men hade dock inga lektioner efter klockan ett då alla samlades i aulan för att lyssna på en lady som klara sig från koncentrations lägren och delade med sig om sin historia till oss. Ros till henne och ris till personen som frågade vad som hände hennes familj när hon suttit och berättat i över en timma vad som hänt dem!!!

Ajaa efter skolan slutade inte problemen iallafall, gick till stan för att göra lite bankärenden men självklart var min ena bank(Nordea) stängd och fick traska till min svarta bank (broder). Efter det bar det av till min tredje bank(Swedbank) för att flytta över studiebidraget till Nordea kontot. Väntetiden på min tur var cirkus 20 min och när det äntligen var min tur fick jag vara där i en halvminut och blev ombedd att komma tillbaka när jag fått mitt bidrag för januari!!!

Efter detta tog jag bussen hem och var inte den dubbellt så packad som imorse? Jooo tror nog såå! Blir så sjuukt irriterad när Östgötatrafiken inte kan hantera bussarna på rätt sätt, inte fixa tillräckligt med bussar och när man står i bussen och ser att busschauffören åker förbi stackars gamlingar och folk med barn för att det inte finns plats i bussen. ILLA, ILLAA, så dagens andra ris går till ÖSTGÖTATRAFIKEN!!

Nu ska jag iallafall ta en powernap sen iväg och träna.

                 

                                            Justin Bieber - Pick Me  the booy has done it agaiiin!
                         
                                            Flo Rida - Say Something (Tribute To Haiti)
                         
                                             J. Lewis - Dancing For Me (Feat. Flo Rida)
                         
  Usher – In The Bag (Mpire Remix) (Feat. Ja Rule, Harry O, Merc Montana & Young Life)
                         
                                             Verse Simmonds - America (Feat. Pitbull)
                          
                                       Justine Timberlake – Money (Feat. Matt Morris)
                         

Tjaa

2010-01-28 @ 18:40:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0