Vägen till lycka

Skön han é

Kom hem för inte så länge sedan och det här är den första fredagen på länge som jag sitter inne och inte gör något. Som nämndes förut så skulle jag träna och det gjorde jag också och tog en lång relaax i ångbastun.

Det hela slutade med att vi firade träningen med ett till träningspass på Burger King. Alibobo och hans bro gjorde oss även sällskapet och som alltid när man är med honom har man kul och får uppleva knaaaas! Så denna afton fick vi vara med om GROVT knaas.

Nu blir det chirre utan dirre och lite tv-speel, jag truur.

Ajdeee
2010-01-29 @ 22:27:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maria Angela

Sv: Tjo! Dessamma!



/linköpings girl

2010-01-29 @ 22:59:15
URL: http://surfandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0