Vägen till lycka

Shopping löser dina bekymmer...

It's mondaaay and I am so tired already as usual.

Nae men dagen har väl flytit på rätt så bra ändå. Började 12 men var i skolan halv 11 men tydligen var första lektionen inställd!! Tog iallafall en god lunch som bestod av ris, någon kycklinggryta, några streck ketchup, pizzasallad, lite extra peppar, en knäckemacka, 2 glas vaatten och avsluta det hela med att torka munnen med en servett.

Efter lunch startade vi med ett nytt ämne, nämligen rättskunskap. Det är väl lite intressant men hoppas det inte blir ett till jobbigt ämne. Efter skolan drog jag mig mot bibblan för att plugga lite marknadsföring. Man blir allt lite deppig av det här mörka vädret och inte får man se någon sol som ger lite glädje. Johnny Deppig som jag är tog jag mig en promenix in till stan för att dränka sorgen i shopping. Det slutade med att jag kom hem med en fläshig manchester kavaj, så nu är jag mindre deppig så att säga.

Jag har jag precis käkat kvällsmat och sitter numera och smälter bort maten. Ska ta mig en liten powernap innan jag drar iväg och kör ett träningspass.

                 Tyvärr har man inte världens bästa mobilkamera men det är alltid någonting
    

Later
2010-01-18 @ 18:46:50 Fashion according to me Permalink


Kommentarer
Postat av: Bella

Stiligt Roy!

2010-01-18 @ 19:43:38
Postat av: malin

du följer mina råd ser jag, sa ju att din mobil funkar.

2010-01-18 @ 21:16:59
URL: http://liindholm.blogspot.com
Postat av: Roy

Tack belliis!

2010-01-18 @ 23:43:55
URL: http://lifeofroysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0