Vägen till lycka

Mind your own business

Asså varför har man varit så sjukt trött denna vecka? Hela veckan har jag gått och vart trött hela skoldagarna samt varit sängpömsig redan vid six o'clock, siickt är det men jag har överlevt. Imorgon är det ju dock fredag och början till en helg, hoppas man inte är allt för trött. Blir det en lugn helg? Njaa tveek på den, men kan försöka.

Imorgon ska jag vara duktig och ta mig ett hårt träningspass, känner att det var alltför länge sedan jag vidrörde några vikter eller sprang bort kalorierna på rullbandet. Imorgon blir det upp till bevis och början till beach 10!

Goosh vad är det med folk som vill vara i rampljuset, lägger sig i andras angelägenheter och förvärrar saker? Vill lägga två statements:
Den som ger sig in i leken, den får leken tåla 
samt
Han som viskar, han ljuger...och är allmänt feg!

                          

Pass!
2010-01-14 @ 22:40:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0