Vägen till lycka

I say hello weekend

Kan ju säga att dagen både varit skön och oskön. Hade svårt att somna inatt men lyckades iallafall vara i sömn tills Milan bestämde sig för att ringa mig kvart över två på natten!! Detta resulterade i att jag inte kunde somna om, lyssnade på musik i en timma vilket heller inte hjälpte. Senast jag kollade på klockan innan jag somna så var den cirkus halv fem, och jag gick upp 7! Jaa så här har det inte varit mycket sömn, tur att jag bara hade två lessons och slutade twenty past ten.

Efter school blev det en liten runda på stan med Jack The Ripper och Willy Wonka som var på jakt efter skor och kläder. Jack lyckades kamma hem en skjorta, han gick till och med ut ur butiken med den på! Willy kamma tyvärr inte hem någon vinst.

Jag har precis vaknat ur en tvååå timmars koomaa vilket var välbeehöövligt kan jag säga! Kanske blir lite plugg nu som egentligen inte kommer ge något känner jag but what the hell. Efter det blir det kanske lite parteeey. En hård vecka får avslutas med en partyfylld helg!

                         Alltid kul med gamla bilder...jag har nog haft de fläshigaste frillorna genom tiderna.
                                   

Kevin Rudolf – I Made It (Feat. Birdman, Lil Wayne & Jay Sean) 

Massari – Virtual Love 

Huey ft. Colby O Donis - I Go Crazy (Mastered)

Tjingeling
2010-01-08 @ 18:12:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0