Vägen till lycka

I like thay the way

It's Sunday och jag mår bättre än aldrig förr(tas med en näve salt). Kan börja med att säga att gårdagens utgång var very naaajs! Nästan alla grabbs var ute, alla var glada, vissa blev fullare än andra, slängde mina lovemoves som var utlovat. Fick dock inget krogkäk inatt vilket kändes djupt ner. Innan hemgången blev det att agera lite svarttaxi med min driver till EKH och LT.

Dagen har bestått av smörgåstårta, mycket musik och studerande av Matte C och Naturkunskap B allt från att skräddarsy ett syskon till genmofifierad mat. Kanske om man skulle ta och framställa ett jätte stort chips och lägga i en påse, då slipper man leta efter de stora bitarna, inte helt fel huh? Jag har även ett dilemma! Då jag suger på matte överväger jag nu att välja bort det och ta någon annan skönig kurs som Idrott B kanske? Beslutångeeeesten är tung

På repeat idag: Eddy Wata - I Like The Way (Extended Mix)
Bjuder på den för att den är så skööööön(men kom ihåg att det är promote och radera den efter och köp den någonstans om ni tycker den är bra ;) )

                                          Eddy Wata - I Like The Way (Extended Mix) 
                              

2010-01-31 @ 20:27:16 Godis att klicka hem Permalink


Kommentarer
Postat av: melissa

SV: tack:)

2010-02-01 @ 00:48:26
URL: http://melissablogg.devote.se
Postat av: G2 / Gosia

Thnx ;)

2010-02-01 @ 05:18:01
URL: http://gosia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0