Vägen till lycka

First day at school

En ganska så lugn dag men ändå så tuff, ja det är vad jag vart med om idag. Imorse när jag vakna fattade jag inte ens varför alarmet i mobilen slog på men smart som jag visste jag senare att det var till skolan jag skulle gå.
Väl i skolan fungerade inte hjärnan riktigt som den bruka göra men antar att det var för att det är första skoldagen, men min grupp vann ju oslagbart över de andra grupperna i Naturkunskapen på frågesporten och kamma hem fetaaaste godispåsen. Jag om någon kommer inte kunna somna inatt. Kom hem från skolan runt halv 4 slängde mig i sängen direkt och somna och vakna sedan vid 6, inge vidaree


                                            Mariah Carey – Angels Cry (Remix) Feat. Ne-Yo
                             
                                                             Jason Derulo – Psycho 
                             
                                       Trina – Million Dollar Girl (Feat. Diddy & Keri Hilson) 
                             
                                                               Usher – Foolin’ Around 
                             
                                                            Erick Right – Don’t Go Away 
                             

                                             Beyonce – Waiting (Feat. NatStar) Remix 
                             

So long suckers 

2010-01-07 @ 19:39:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0