Vägen till lycka

Vi ses i dimman

Koooma verkligen! Gick upp ur sängen runt halv tre tiden och kände att jag kunde ligga kvar där en hel dag till! Har lyckats sänka ett par pizzaslice, borstat tänderna and so on.

Vad har hänt under tiden då jag inte uppdaterat då? Jo i torsdags skulle jag ju iväg och träna men innan det skulle en viss person käka och köpa underwear. Det hela resulterade i att båda shoppade och kom hem med saker vi inte hade tänkt oss komma hem med. Men hann iallafall träna en liten stund och Lemi gjorde oss sällskap också.

Igår var det fredag, hade endast en lektion som jag har varje fredag härefter vilket känns skönt slash onödigt. 
Gick och träna med Antoine och efter det gick jag till min broder för att vila ut lite men blev mer att diska och städa! Efter det stack jag hem till mig och dooog i sängen, kunde knappt röra mig så trött var jag. Lyckades iallafall ta mig upp och dra till Ryd med gräbbsen för att checka fotboll. Fanns mycket katter och hundar och det var rätt najs att hetsa på läktaren.

Så vad har kvällen att bjussa på? Jo jag ska säga Er att det kvällen har att erbjuda är ett par timmars chill och sen förmodligen lite festande på det.


                           

                           

                           

                           

                           
                           
Ohooj
2010-01-23 @ 19:47:50 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0