Vägen till lycka

Tööngaste I am

Now I am happy! Nu kan jag bara luta mig bakåt och chilla ett tag. Dagen har varit slapp och skön, hade ju som sagt sovmorgon och gick endast två lektioner today. Provet gick mycket bättre än förväntat så det är jag glad över, ska dock ej säga för mycket innan jag får se resultatet(:

Efter skolan gick jag in till stan för att hälsa på min broder som gått och blivit sjuk, bortsett från det vanliga vill säga hähä. Blev att slappa lite och så var jag ju snäll och hjälpte till med tvätten. Efter det bar det hemmåt and here I am now!

Idag har det tydligen varit ett till starkt skalv i Haiti. Inte alls schysst mot landet och dess befolkning. Tycker väldigt synd om dem. Hur kommer det sig att de ska få lida av dessa efterskalv? I want to see an ending, now and forever.
 
                                    Rihanna - Redemption Song (for Haiti Relief)
                    
                                   Justin Garner – Wait On You (Tribute To Haiti) 
                    
                                            Riz – Rescue Me (Tribute To Haiti) 
                    


           

                              Three 6 Mafia – Unite (Feat. 8Ball & MJG & Yung D) 
                   
                                                T-Pain – I’m Seein Brakelights
                   
                                Drake – Where Were You (Feat. Colin Munroe) 
                   
                                                   Nicki Minaj – Girlfriend 
                   
                                Flo Rida – We Came Up (Billy Blue, Brisco & Tanu) 
                    
                                                   Chris Brown – Chase Our Love
                   

chillen

2010-01-20 @ 19:19:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0