Vägen till lycka

She had me going crazy

Oooj vaad död man är då! Gick precis upp ur sängen men ville fortfarande vara kvar men lite uppoffringar får man allt göra. Ska ta mig en huge breakfast så kroppen förhoppningsvis kommer igång och främst hjärnan. Efter det ska jag försöka plugga för fullt.

Minns ni Justin Bieber? En kille som är 94a och haffar alla tjejjer som jag gjorde under min barndom. Den här killen har en riktigt skön röst och sjunger känner flertalet kändisar including me! Nog minns ni hans låt "One Time" som spelats på radion om och om igen.

Inte nog med det, han liknar Tholles brorsa tycker jag, inte bara till sättet utan utseendet också. Den killen har också en massa tjejer som ringer hem till honom och så, tuff som han är lägger han bara på.

Nu har iallafall snöbben kommit ut med en till låt together with Ludacris. I liked it mucho anyway... Lyssna och tyck till.

    
                                               Justin Bieber feat. Ludacris - Baby 
                        

2010-01-19 @ 13:27:25 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: jeanette

sv : tack tack :)

2010-01-19 @ 16:09:52
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/
Postat av: Jacksilje

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2011-09-01 @ 13:31:28
URL: http://jacksilje.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0