Vägen till lycka

Then imma take ya straight to the stars

Skön dag, nästan onödig kan man sammanfatta det. Tog mig en skön sovmorgon och började klockan ett med den enda lektionen, marknadsföring. Lite duktig får man ta och vara ändå. Dock är jag redan en bra marknadsförare men skadar ju aldrig att hjälpa andra som inte är lika bra hähä.

Annars har jag väl inte gjort så mycket va, tog en snabb runda till stan slash Clas Ohlson för att köpa en adapter to my new shavingmachine jag fick i julklaappp! Nu sitter jag här, slänger några ord och tar det allmänt lugnt. Lyssnar förövrigt på the one and only, Lloyd! Fick jag välja någons röst i hela världen skulle jag ta den killens. Han är så jävla tuung, jag skulle bli världens magnet då jag redan har looken sen med den rösten. Wooow säger jag bara ;)
                                                                  Im the next Lloyd!



Lloyd - Get A Room



For my sisters and brothers

2010-01-13 @ 18:13:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Bella

Han är grym, brukar sitta på mitt nattduksbord och sjunga för mig innan jag ska sova. Haha

2010-01-13 @ 18:30:12
Postat av: aleeekz - tävling pågår.

Heejheej

haft en bra dag? :)



(glöm inte tävlingen)

2010-01-14 @ 18:33:37
URL: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0