Vägen till lycka

Galet värre

Så jeevla tungt det är att vara en rockstar som mig. Efter att ha kört hårt både fredag och lördag denna helg har jag varit död de senaste dagarna och därav inte gjort någon update om mitt lajf.

I fredags var det fiesta för fuullt a la Agerås med gott folk. Det spåra ur ganska rejält med allt från busringningar till tårtkastning. Lite skönt att inte komma ihåg allt som hände, men den som vill dela med sig av någon rolig händelse är varmt välkommen! Blev en sleepover på soffan och dagen efter var inte lika skön till början. Snäll som jag var röjde jag iallafall undan i köket så det blev skinande rent. Efter att ha tittat ett antal avsnitt av one tree hill avsnitt blev det att masa sig hemmåt.

Väl hemma blev det dags för en liten powernap sedan plugga och efter det värma upp till kommande fest.
Lite städning på detta och en skön dusch så fixa man till sig och invänta besöket. För i lördags hade vi en big reunion med kusiner och vänner eftersom brodern hade födelsedagsfest. Blev middag och drinkiedrink och toppa det med en fet utgång. Det var länge sedan alla var samlade sådär och hade jävligt kul. Spååra även denna kväll men det var det väärt!

De senaste dagarna då jag inte skrivit har jag som sagt ställt in mig på återställningsprogrammet. Måndag var igår och trogna läsare know what that means. Så det som skulle erbjudas igår erbjuds idag. Nu blir det chillidillen!

                                          Kat Deluna – Push (Feat. Akon) Final 
                      
                                              Jordyn Taylor – Female Intuition
                     
                                          Claude Kelly – Worst Part Is Over
                     
                      H-Town – Knockin Your Heels (Feat. Jodeci & Pretty Ricky) Remix 
                      
                                   Nicole Scherzinger – By My Side (Feat. Akon) 
                     
                   Trina – Million Dollar Girl (Feat. Shonie, Diddy & Keri Hilson) Remix 
                     


BILDBOMB PÅ INGÅÅNG

                                      

              

                                     

                                      

                    

                     

                                  

                                   

                   

                   

                                  


Peejs

2010-01-12 @ 20:14:56 Fashion according to me Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0