Vägen till lycka

Är man hurtig så är man

Igår var en väldigt slapp och skön skoldag. Hade bara en lektion, började 09:20 och slutade 10:20. Väntade på att få i sig lite lunch sedan bar det av till gymmet med Tholleboy. Eftersom det var första passet på länge bad jag om ett hårt pass och det fick jag mig allt. Blev kanske två timmars passet och lite bastu på det, najs som fään. Efter det gick vi och käka på hakepi för att få i oss lite kolhydrater haha, notera att båda tog vatten till ;) När vi käkat klart var det dags att smälta maten lite, sa tack och hej och gick skilda vägar.

Jag tog min hojj och cyklade till Mr.Punani. Vi pratade igenom vad som hänt i dagarna, hann även kolla på lite företagsbilar. Vet dock inte vilken det blir än men det är sådant som märks, lutar sig lite åt r8:An. Vi plocka upp djuret Mido som lyckades trycka i sig en hel pizza på mindre än fem minuter. Killen var fortfarande hungrig och ville dra till Stångebros gatukök så vi stack dit och sänkte en feeet tunnbrödsrulle! Två utekäk för mig på en dag, två utekäk för Mido inom loppet av en timma. Det här bådar inte gott, därför blir det ett träningspass today as well.

Det ryktas även om att Lambert är in town, så blir att se om ryktena stämmer ;)

Arrivederci
2010-01-16 @ 16:25:38 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: GRAHN - FRIDA

taack=)

2010-01-16 @ 17:02:45
URL: http://fradaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0