Vägen till lycka

You take me round and round

Har fått många önskemål om att jag ska lägga upp vad jag har för storlekar så ni vet vad ni ska köpa och så vidare, så here you go:
Skor:
 41 men kan även ha 40 beroende på skomodell (storlek 7.5 om typ någon köper med sig från typ NY eller så)
Byxor: typ 30/32 kanske?
Skjortor: Medium oftast
Tishor: föredrag Large för en lite friare passform
Tröjor: Medium - Large (beror ju på liksom helloow?)
Sedlar: Föredrar helst de stora gråa lapparna, där gubben med grovt skägg finns med men rödingarna är rätt fläshiga dem med.
Om man ska samanfatta det hela så kan man väl säga att jag gillar oversize...

Den här kvällen kommer att bli mycket awsooome tror jag. Födelsedagsfirande för bratskin fram till 12 och därefter firar vii mig dåå, ohoooj. Till all the ladies som kommer kasta Er själva till mig, ikväll är det som alltid ni som bjuder oss two på drinks. Det duger väl med hennessy, cristal or what so ever, it's the thought that counts...eller?
Ny houseplaylist uppe! Ni finner den som tidigare till höger i menyn >>>>>

 
2010-02-25 @ 13:26:42 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0