Vägen till lycka

Turn Up The Energy In NYC

Först och främst vill jag bara påpeka att jag var först med att gratta Milan både skriftligt och muntligt som jag alltid är! Sedan vill jag berätta vad som hände mig inatt, fick sms från New York innan jag skulle sova. Denna omänskliga person berättade att de precis befann sig på Black Eyed Peas The E.N.D World Tour i Madison Square garden

Turn Up The Energy In NYC
 konserten med Black Eyed Peas themselves hade med sig Ludacris, LMFAO och som speciell guest David Guetta! Är ju inte lite avis, nej nej...så stick o brinn



Aja slutpratat om det, ikväll blir det flipperspel mentally så att säga. Grabbarna är samlade och vi får även fint besök av svensken Mårten Gåås, det här blir feejna graajjor!
2010-02-25 @ 11:41:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: din favorit

tillat mig skratta, ha ha haaa!

2010-02-25 @ 16:53:52
URL: http://feliciastolt.blogg.se/
Postat av: Simon

Alla vet ju att "den" som skickade sms:et är felicia. Vad har du och gömma mannen!:P

2010-03-02 @ 23:59:14
Postat av: Roy

Haha jag döljer inget då inlägget var riktat till henne. Vad har du att dölja då "Simon"

2010-03-03 @ 00:12:59
URL: http://lifeofroysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0