Vägen till lycka

Milan Jovanovic

Det här inlägget är tillägnat till en sann, trogen och älskad vän. Inte vilken vän som helst utan en av mina bästa! Namnet är Milan Jovanovic. Här har vi mannen som lämnar sin ungdom och tar sitt första kliv ut i vuxenvärlden nu när han fyller 20 bast...eller?

Minns inte riktigt första gången vi började snacka men har för mig att vi båda i årskurs 4-5 någon gång spelade CS och från ingenstans hamnade på samma server. Han frågade om det var min bror som körde och jag frågade detsamma om det var hans bror som körde men så var ju inte fallet. Vi fick connection och blev ett team och utrota alla terrorister tillsammans därefter. Dagarna gick och åren passerade, senare kom vi att bli blodsbröder.

Vi har varit med om många olika minnen tillsammans, både bra och dåliga. Varit sams, osams, sams, osams och så vidare men har alltid funnit hem till varandra igen. Vi har skrattat, fällt tårar och till och med sprungit iväg från knas(farbror blå) tillsammans.

Här har vi idrottstjärnan, legenden som redan nu är stor men som större bli skall! Håller tummarna för dig och för din ljusa framtid, fastän det inte behövs. För jag vet att du kommer komma dit du vill så länge du själv vill det bror.
 
HA DEN ÄRAN PÅ 20 ÅRS DAGEN BRATSKI!

  

2010-02-24 @ 23:57:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0