Vägen till lycka

Såjaa, det är ej över än!

När man trodde att man skulle bli av med snön så börjar det snöa ännu mer, WOHOO! Igår mådde man lite suris i bukis efter torsdagens galna kväll så det blev en lugn men trevlig dag. Fick fin besök av cousins and friends så blev middag med familiy!

Var skeejt trött men kunde ändå inte somna så var vaken till kanske fem tiden någon gång:S. Grattis till Sweden som tog guld i curlingen inatt då, trodde dock att Kanada skulle vinna men vinden vände som tur var.

Idag blir det parteey för fullt. Ska snart iväg för att fixa snabba ärenden och därefter bär det av till Milans 20 years fest. Börjar tydligen tidigt så kommer börja hinkaa tiiidiigt azzz! Jag känner på mig att även denna kväll kommer bli galant då det blir en dunder utgång med family också!

Nostalgi ?

Aa...till max!

Nu köör viii

2010-02-27 @ 13:57:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: ewe

svar:haha jo precis.. :)

kommentar: men skojar du? gillar du inte snöö? whaaet... hahahaha alla gillar den:* mm mhm mmh!

2010-02-28 @ 01:01:25
URL: http://wakeeupaandlive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0