Vägen till lycka

Ohoo, vad menar Ni?

Hur kan det alltid komma sig att när jag är ledig en fredag ändå vaknar tidigt?! Hade tänkt sova ut länge och sköönt idag men nejdåå, självklart ska jag vakna vid 9 och vara pigg så jag inte kan somna om...
Finns inte så mycket att göra åt det förutom att gå upp kasta lite vatten i ansiktet, borsta tänderna, sätta sig vid datorn och dunka dunka.

Jaa det är ju fredag idag och vad ska man ta sig till är då frågan. Svaret är nog som alltid att jag inte har någon aning utan jag är ju personen som tar dagen som den kommer if you förstår what I meaan;) Men något jag ska ta och göra är att åka in till stan snart, först till skuulaan och fixa lite stuffs, kasta en lunch och sen dra och träna sen PERFECTO!

Vad som händer därefter är ett mysterium, vi hörs senare och kollar om mysteriumet är löst eller om det finns några ledtrådar.

Tjingeling

2010-02-12 @ 10:14:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0