Vägen till lycka

Kroppsspråket säger allt

Något jag avskyr är att plugga antingen en fredag eller lördag, det ska inte finnas på kartan! Det är iallafall vad jag gjort nu de 2 närmaste timmarna...Har skrivit en essä om kroppsspråk, så numera vet jag vad alla guzzar menar när de kastar olika blickar och tecken till mig;)

Jag har varit ledig idag men ändå inte skulle man kunna säga. Jag stack in till skolan för att fixa lite fakta och skriva på min essä. Samtidigt som jag gjorde detta vänta jag in Slimmen som skulle joina träning och där körde vi våran gangsta walk och lyfte guld hit o dit och spendera över en timma i relaxen.

Och till Robin som påpeka att mina träningar alltid slutar på Hakepi. Om du läser detta, kan jag med handen på hjärtat säga att så var icke fallet idag!

Vad händer ikväll är nu frågan och svaret är ingen aningen...Faackaa uur VS hemmakväll? Låt oss se vart kylan tar mig

  

                            Jason Derulo – Love Hangover


                          Jason Derulo – Change The World

                         Jason Derulo – More Than Invisible
2010-02-19 @ 20:56:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Robin

Haha klart jag läser, lever för denna blogg!

Men kul för dig, det kommer göra dig gott inför beach 10 ;)

2010-02-19 @ 23:33:05
Postat av: Roy

Haha,kung!Målet är beach 10 men resultatet lär komma 15;)

2010-02-20 @ 02:32:47
URL: http://lifeofroysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0