Vägen till lycka

Here we come!

Har varit ledig idag jätte skönt men vakna ändå vid 9 och kunde inte somna om. Gjorde mig i ordning, stack till skolan, käka lunch och invänta sällskap. Efter detta drog boysen ner till Nautilus för att visa vad vi gick för! Avsluta det hela med ångbastu och hakepi på den;)

Har precis kommit hem, värmer mina fötter och händer och inväntar kvällens shooow. Ikväll ska jag och my friend Thollander spela @ Strandgatan 2 på Iamvip där Lazee, Abu Hassan och Eddie Razaz kommer befinna sig. Det kommer bli flippaaat så se till att vara där om du är en liten kiddo;)

                       

Tjiiiaaaa!
2010-02-05 @ 17:17:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: erican

sv:Tack detsamma Roy:)

2010-02-06 @ 01:10:33
URL: http://ericaageras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0