Vägen till lycka

Goder morgon i denna sal

Klockan är strax 10  jag är redan uppe, sanningen är den att jag var uppe redan vid halv 8! Fick ett samtal och nu kan jag inte somna om igen, hur typiskt är inte det?! Fucking shit.

OM jag hade varit en sån där person som planera dagarna kunde jag nu kunna planera min dag göra en to do list, men som sagt jag är ingen sådan person så I leave that work åt destiny

och på tal om destiny kan vi väl lägga upp en låt av ödets barn
                             Destinys Child - You And Me




Go morron
2010-02-22 @ 09:57:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: felicia

Skyll dig sjalv! Du ringer ocksa och vacker folk nar de sover :D haha

2010-02-23 @ 20:33:01
URL: http://feliciastolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0