Vägen till lycka

Fettiischdagen jaoo

Ingen update p.g.a plugg, inte butplugg även om det känns som det utan pluggplugg! Orkar ingenting just nu fifaan. Imorgon har jag första provet i Rättskunskap, det får gå som det går då jag känner att vi inte gått igenom allt så mycket som behöövs, enligt mig dåråå...Har iallafall varit flitig och studerat rätt så hårt...elller?

Det är ju som sagt fettisdagen idag och jag har lyckats trycka i mig en semla innan träningen och sedan en efter, känner mig ganska så stolt ändå^^,  Nu blir det en dusch anyway, sen back to work

Något föll ner till mig från ovan, det var en semla som var gåvan



Chris Brown – Go Away

Chris Brown – Medusa


Adios amigos!
2010-02-16 @ 19:10:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0