Vägen till lycka

Did I say too much, did I say enough

Måndag kväll och jag pumpar house för fullt. Varför jag gör det har jag ingen aning om men det måste väl bero på att det är så himla sköönt. Jag är en person som kan tagga, chilla och plugga till house, det är inte alla som kan göra det inte! Pröva vetja, jätte niiice!

Jag tycker att klockan tickar allt för snabbt... Redan kväll liksom och jag har inte hunnit med så mycket förutom att plugga, skulle ha tränat rätt tidigt men det blir nog av lite senare, eller?

Idag har jag fixat en rolighet på bloggen, nämligen en musikspelare som ni finner till höger i menyn. Får se hur länge den ligger uppe men ett tag lär den sitta där iallafall. Just nu är det en houselista som går med låtar som jag lyssnat på den senaste tiden, enjooy!

                            
På repeat idag:
                              La Roux - Bulletproot(Tiborg Club Remix)
               
                Miike Snow - Silvia (Sebastian Ingrosso & Dirty South Remix
            

dunk,dunk
2010-02-08 @ 18:59:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0