Vägen till lycka

Miss Right

Fastän man inte gjort något ansträngande kan man känna sig sådär knas och utbränd som att ens liv går i 340 kilometer i timmen fastän mitt bara går i 320 (25)...

Annars då? Jo fan det är gött! Känns som min förkylning har en pingpong-effekt, liksom går och kommer tillbaka men det är ju inget att tjuta över. Finns ju de som har det sämre, som till exempel Ali som lider av fetma och Selim som är undernärd. Så det gäller att hålla haken uppe om man säger så. 

På tal om ingenting så orkar jag typ inte blogga något, eller har iallafall tappat suget för stunden.

På tal om någonting så har jag ju också fått en present/för tidig julklapp av Tjorven också, en lång och fejn halsduk.

Ne-Yo - Miss Right www.lifeofroysan.blogg.se

2010-12-12 @ 21:30:00 Mjusick according to me Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du köpt koftan och halsduken?

2010-12-12 @ 22:02:03
Postat av: Hulk Hogan

Det.är.ingen.för.tidig.julklapp.PUNKT!

Bara en present för atttt

2010-12-12 @ 23:08:18
Postat av: Roy

Hmm..koftan är från MQ om jag minns rätt och halsduken har jag fått (:



Hahah Hulk Hogan, det var nog dagens och joo det var en julklapp...

2010-12-12 @ 23:22:45
URL: http://lifeofroysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0