Vägen till lycka

Shopping & Julklappstips

Igår blev det lite depressions-shopping för att jag tyckt synd om mig själv för att jag varit sjuk så länge och för att det är så kallt. Med mig hem fick jag två flanell skjortor till värsting pricet, det var nice price som man brukar säga!

Dressman brukar typ årligen dra ner på priset på flanellskjortor och annat stuff vid juletid and shit. Så nu var det dags för årets prispress.

Så här är något Ni kan ge bort till era nära och kära såväl som kille eller tjej, i julklapp utan att det svider i plånboken. Passformen är väl inte direkt den bästa och inte så figursydd men med tanke på att de endast kostar 99KR/STYCK så är det inget man ska klaga över då de är sköna!!

DRESSMAN
DRESSMAN
DRESSMAN
2010-12-14 @ 14:20:39 Fashion according to me Permalink


Kommentarer
Postat av: Mattiasidun

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2011-03-30 @ 18:48:03
URL: http://mattiasidun.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0