Vägen till lycka

Vi hörs och syns!

Sitter här och skriver några rader i brist på något att göra. Tog en sista middag här på ön förut på Surfers och det var jäävligt najs mat kan jag säga Er. Kinesisk plockmat som var sent from above! Jag är fortfarande i matkoma efter allt jag ätit...

Har i allafall packat klart mina väskor som nu väger 1 ton vardera! Helt sjukt att jag varit här i lite mer än två veckor nu alltså. Hemsaknaden finns men skulle även vilja vara kvar här ju. Väl hemma väntar dock party-lägenheten på mig så GÅ LOSS är just the first name!

                      Afrojack feat Eva Simons Take Over Control (Original Mix)
                  
2010-08-02 @ 00:22:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0