Vägen till lycka

F**K ME IM FAMOUS

Blogghumöret har inte varit på topp på ett tag därför är orken för att ordbajsa massa typ lika med noll. Men jag försöker återhämta mig så jag inom en snar framtid ha orken att både skriva, ta kort och uppdatera much better! Ni får stå ut med hur det ser ut för dagen och för att göra det lite extra gott bjuder jag på nedanstående tre karameller, just hit the name!!


               Flo Rida feat. David Guetta - Club Can't Handle Me (David Guetta's FMIF Remix)
                 
                              Nervo - Irresistable (Chuckie & Gregori Klosman Remix)
                 
                              Yasmin Le Bon - Undercover Romance (Original Mix)
                 
2010-08-21 @ 16:06:26 Godis att klicka hem Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofie

sköön stil roysan!!

2010-08-26 @ 21:35:04
URL: http://thirdchapter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0