Vägen till lycka

Vildanden, Henrik Ibsen

Klockslaget är snart halv ett, dagen är fredag, datumet är 30e april, året är 2010 och det är Valborgsmässoafton och Konungens födelsedag.

Var ledig idag och det behövdes verkligen kan jag säga. Fastän jag är ledig så vaknade jag runt 10 tiden och kunde inte somna om, så det blev att proppa i sig med tusentals olika pollenpreparat som ännu inte hjälpt ett shit. Tog en liten frulle och pömpa musiken. Därefter blev det att sätta igång och plugga, jag skrev om mitt teaterbesök då jag såg på Vildanden(jättekul) och som skulle vara inne för sisådär en månad sen kanske, menmen bättre sent än aldrig!

Vad händer idag och ikväll? Idag blir det nog först träning och ta en träff med Slimmen som har lite grejer att utfärda. Ikväll har jag faktist inga planer förutom att faaackaa uur med Konungen @ Stureplan! Det känns jävligt gött att inte veta någonting och ta allting som det kommer, screw Valborg it's överskattat.

Linnet och byxorna som jag köpte igår som nu har blivit ett par shorts,jahråå.
Cheap Monday

Nu, lunch.
2010-04-30 @ 12:28:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0