Vägen till lycka

I guess you'd say, what can make me feel this way

Söndag och lika tråkigt varje gång. Jag är uttråkaduttråkaduttråkaduttråkaduttråkaduttråkaduttråkaduttråkad! Överväger att dra mig mot träsket och Tholle för att chilla lite vid brasan igen men är ju så jävla trött och seg att jag knappt orkar skriva. Att det är en bra bit dit också gör det hela ännu bättre också. Taxi någon? Tack på förhand.

Annars joinar jag kuddarna i sängen och spenderar kvällen framför TVn. Wipeout & Ballar av stål, helt okej ändå.


Dagen har spenderats med my brotha MJ and this sköna sång. 
Michael Jackson - My Girl

2010-04-04 @ 19:58:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0