Vägen till lycka

A big smile on that

Sköön kväll igår! Blev ett sent besök hos Mårten Gåås a.k.a Lambert för att hälsa på och för att ta med honom ut och härja. Vi korka upp rosén, glas efter glas åkte ner och lillfingret ut vid varje klunk.

Vandringen fortsatte upp mot Ågatan och plötsligt såg vi en kilometer lång kö till Sliver. Skulle vi vara längst bak i den? Hell no! Vi tog VIP kön, Ni vet den där man letar efter en kompis långt fram i kön sen går och hälsar och ställer sig där lite smidigt... Inne var vi nu och faaack vad folk det var. Vi flippa inte där inne men vi hade iallafall keeewl.

After a long time there was a reunion. Stället stängde och vi tog vårat pick och pack och stack ut. Letade efter afterkrogen matplace och då Burger King var kalabalik så stack vi till Kebabbaren och där hade jag inte varit på år och dar. Pingun Josi bjöd på mig på mat eftersom hon tyckte att jag var en så jävla skön kille. Så återigen tack Josi om du läser detta, men skulle hellre ha velat ha ris till kebabtallriken...

Idag när jag vakna kände jag en smärta på min hand. Där var han med sitt leende i cowboykläder, jag hade tydligen gått till en privat tatuerare och skaffat mig en tattoo...eller?

2010-04-02 @ 13:20:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Gro

haha världens finaste tatto, jag är avis.

2010-04-02 @ 13:27:17
Postat av: Roy

Haha, nästa gång är det din tur att få en Gro;)Bäst för dig att du har kvar bakgrundsbilden på mobilen också!

2010-04-02 @ 13:42:46
URL: http://lifeofroysan.blogg.se/
Postat av: Gro

det har jag absolut :) blev lite chockad när jag såg den imorse, det är inte varje dag chuck är utbytt ;)

2010-04-02 @ 14:51:43
Postat av: josi

JAG VISSTEEE DEEE!!!! de kunde du sagt din fegis. a ha aha men du e ju pingviiiiiin

2010-04-02 @ 20:34:52
Postat av: Roy

Amen sluuwta nu pinguu, inte är man oförskämd inte!

2010-04-03 @ 17:39:13
URL: http://lifeofroysan.blogg.se/
Postat av: josi

okej bra, hade du sagt hade jag börjat gråta och kastat den över alllaaaaaa

2010-04-05 @ 23:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0