Vägen till lycka

Tur i oturen

Jag har då alltid aktat mig för fåglar över mitt huvud men tydligen inte idag. Så jag försvarade fåglar och sa att de flesta är gulliga då vi haft en riktig krigare här hemma men nejnej visst fick jag en surprise för det. Satt ner på en parkbänk i solen och plötsligt föll något ner bland trädet och det var inte något litet heller. Världens jävla dusch av skit faller ner på min fina väska och min tröja. Ville bara slå en viss person och putta i denne i ån! Det roligaste med det hela var ju att jag faktist sa att det betyder tur att få fågelskit på sig en halvtimma innan. Ack så jag fick för det! Nu lär jag ha tur i resten av mitt liv...Fuck birds!

Abs 30 challenge har vridit av varenda kroppsdel på mig och kastat dem i soptunnan!

Alicia Keys Feat. Lloyd Banks – Unthinkable (Remix)

BoB Feat. Hayley Williams of Paramore  - Airplanes

DJ Khaled Feat. J. Cole - We On

Lil Kim Feat. Detail – Sex Toy

Wale Feat. Chris Brown & Fabolous – Pretty Girls (Remix)

Akon – Her Shoes

Marques Houston – Kickin And Screamin
2010-04-14 @ 20:59:11 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Syedmarianne

Uno straise Qatro single sais, thanx

2011-02-14 @ 08:32:12
URL: http://syedmarianne.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0