Vägen till lycka

Skönt men oskönt

Tyvärr så hade Ni ju oturen med Er igår eftersom ni inte fick något mer igårkväll och jag hade också oturen som inte hann plugga klart i tid! Men nu är det iallafall gjort, har nu ett till prov avbockat men det har typ inte gjort något skillnad då jag har typ tjugotusenfyrahundranittioåttakommatrettiotre grejjer kvar i skolan och matte C nationella är en av sakerna vilket kommer bli ett BIG fail:(

Dagen har iallafall varit seg men ändå slapp och nu är jag lycklig anyway. Gick in till stan på lunchen och hade en groov budgetshopping. Ett par jeans som ska klippas till shorts, tre par shorts, ett linne och en mössa rikare. Ibland lyckas man ändå unna sig goda grejjer.

Soon blir det löpet runt ån med Thollmeister och lite träning efter det, nu kööör vi!
shopping
shopping

2010-04-29 @ 17:12:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: tove

- hej jag heter Roy & jag hänger upp mina köder på gardinstången!

- heeeej Roy!

hahaha naevars , wiktigt bra shöpping faktiskt (:

2010-04-29 @ 23:16:44
URL: http://tovestolt.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har tur du som inte behöver det roysan ;)

2010-04-30 @ 00:28:18
URL: http://indianfeather.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0