Vägen till lycka

Skön kille, jo jag vet!

Heelt dööd rätt sagt! Kommit hem efter en tung träning och ABS 30 pass. Lyckades även få med Anton på passet som såg ut att ha kramp i hela kroppen redan de första minuterna men det härdar vi bort genom att köra ABS 30 Challenge imorgon! Såjaa, be there or be a tamis...Bastun went crazyy idag, aldrig varit så varmt förut :S

Nu blir det en eller flera mini snickers bar för att fira någonting, brusha mina tänder och sedan sleepa. Snälla bjud på fint väder tomorrow as well!


                        K'Naan ft Will.I.Am & David Guetta - Wavin Flag
              
                                                            I was first!
skön kille
skönare kille
skönaste killen
2010-04-13 @ 22:27:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sofia

hahaha eller hur, aldrig sett något så konstigt

2010-04-13 @ 23:35:04
URL: http://sofiaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0