Vägen till lycka

Sista kostnadsfria året

Oh no! Inväntar tandläkaren, hur ska detta gå?
- Ja du Roy, du har 10 hål i tänderna. Hur sköter du tänderna egentligen?
- Tjaa, jag låter dem sköta sig själva!

Faack yaall! Ska in till stan och träna efter sådeså!

Känns för övrigt som att jag tar en överdos av denna skit. Så skönt också när man missar att få dropparna i ögat typ 3 gånger innan dem går i!


Kardinal Offishall Feat. Akon  – BodyBounce


J. Holiday - Girl Like These

TQ Feat. Glasses Malone– The Fastlane

Vivian Green – So Far Gone

B.o.B – Don’t Let Me Fall
2010-04-07 @ 13:58:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0