Vägen till lycka

Red label

Vi befinner oss i slutet av april och det snöar, kan det vara ett försent första aprilskämt? Jag hoppas fan att det är det för annars är det synd om Er kan jag lova!

Känt mig lite seg och krasslig idag så blir därför en powernap och sedan ABS Challenge ikväll 18:00, se till att vara där om du har all kind of depress och bara vill dö eller om du helt enkelt vill vara nyttig!

Jerry Rekonius - Higher

Dada Life - Cookies With A Smile (Original Mix)

Jus Jack - That Sound (Max Vangeli & AN21 Extended Club Mix)

snö
Spenderade för övrigt min kväll ute i Tallboda igår hos Manne, där det blev lite fotbollstittande och chill. Inters vinst firades med att värden himself bjöd på en 53 års lagrad whisky. Minen han hade när han öppnade den alltså. "Fan farsan kommer döda mig, men skitirääää!" red label
2010-04-21 @ 14:12:23 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0