Vägen till lycka

P.L.U.G.G.I.N.A.T.I.O.N

Mmm, precis...

Kände mig helt off igår och orkade ingenting verkligen, inte ens blogga! Var iallafall "ledig" igår så min dag spenderades till största dels med Milan som bjöd på åktur och årets första glasses bossbar glass! Hann ju smälta innan den åkte ner i magen men den va god så länge den varade.

Idag har jag tagit ut en liten sovmorgon men gick ändå upp klockan 8 för att plugga, här hemma också! Det om något känns ju tragiskt. Känner mig fortfarande seg men hoppas överkomma tröttheten snarast och hinna plugga klart i tid så jag förhoppningsvis hinner med ABS Challenge ikväll vilket jag förmodligen inte kommer hinna.
Sist jag sa till Er att befinna Er på passet så var det ju proppfullt. Tänka sig att så många vill befinna sig på samma plats som mig (:

treenigheten



2010-04-27 @ 22:14:24 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0