Vägen till lycka

Oh boy! Vilket vackert väder, solen skiner idag

Yeees solen är tillbaka för en gångs skull, ska dock inte säga för mycket för då lär jag få regn om 15 minuter eller en kvart. Ska nog hinna dra och traina innan det stänger om inte en löprunda runt ån och jaga katter,mjauu det lockar lite.

Igår var jag så jäkla seg alltså, orkade inte röra en fena. Det nationella provet gick rätt så bra tror jag, och lite enklare än vad jag trodde but something säger att jag har gjort hela uppgiften helt fel och tror att jag ska få ett MVG men att jag i själva verket kommer få ett IG. Nu, efteråt känns det iallafall riktigt götttt att ha klart det provet och nu äre bara nationella provet i matte c som gäller då!

Shakira – Esto es África


Ke$ha – Boy Like You

Kelis - Home

B.o.B Feat T.I – I’m Lost

Ester Dean Feat. Chris Brown - Big Things

James Fauntleroy – The End

Trey Songz – Already Taken
2010-04-24 @ 10:45:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0