Vägen till lycka

Jag pallar helt enkelt inte

Som rubriken säger, jag pallar helt enkelt inte! Jag är typ helt död känns det som, orkar inte göra ett skit just nu.
Jag GICK in till stan tidigare idag för att träna och GICK sedan hem igen. Jag har träningsvärk från igår på olika ställen att jag inte ens kan lokalisera smärtan, återstår bara att se om jag överlever natten...

Asså mitt lov är typ slut snart och jag har inte gjort ett piss känns det som. Vad ska man göra liksoom? Det är frågan jag ställer i hopp om att få ett bra svar. Har du svaret eller vill spendera lite tid med mig, don't hesitate to contact me!

Nu ska jag dega som faaan.

Jag orkar inte ens burra tänderna, pleaase tyck synd om mig någon...
aquafresh
                             Beyonce - Single Ladies (Mikro 'Housebrothers' Remix)
2010-04-07 @ 22:11:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

roysan, du är så duktig så ;)

2010-04-07 @ 22:50:39
URL: http://indianfeather.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0