Vägen till lycka

Black and white

Snacka om hurtig number one! Gick från SK till stan, ner till ån och sprang runt fanskapet och sedan tog jag min svarta pärla hem som stod parkerad vid skolan. Den spann som en katt idag, kan det ha varit för det fina vädret eller för att we are going wild tonight? Förmodligen bägge delarna...

Nu blir det duschen, frescha upp mig, take on some fläshy clothes och tagga till, allt sådant jag egentligen inte behöver göra men jag får något att skriva om jag nämnert! Ikväll går vi black and white

black & white

2010-04-24 @ 16:59:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sofia

jajamen :D

2010-04-24 @ 17:19:20
URL: http://sofiaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0