Vägen till lycka

I'm giving you part two

Kan börja med att säga att det vart hur skönt som helst att gå i skolan måndag,ledigt tisdag + onsdag sen börja idag igen.Kändes som om man kom tillbaka från en söndag but oh damn, jobbig dag today anyway kan jag lova. Sluta sent och kände mig skapligt stressad. Bland annat för det känns att man har för mycket att göra i skolan samt att ta hand om sitt företag, business man som jag är. Kvällen har mest gått åt till att göra några enkla kuponger åt några företag som låter göra mig göra grov jobbet, har vart lite ups and downs men det är bara fortsätta hålla uppe hoppet! Känner mig för trött att göra sånt där hype inlägg så ska inte förstöra allt med att skriva för mycket. Imorgon är det iallafall redan fredag, huuur göött?


Kanske är du en av de som får ta del av bland annat dessa erbjudanden som kommer finnas i vårt rabatthäfte:) 



                                             


                                                           Alicia Keys – Empire State Of Mind Part 2
                                                   
                                           Usher Feat. Plies – Hey Daddy (Daddy’s Home) Final Version
                                                   
                                                                    Bei Maejor – Drunk In The Club
                                                   


Good night fells

Roysan

2009-11-26 @ 23:04:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0