Vägen till lycka

Throw me some sunshine!

Ja vad säger man? Blev en ganska sen natt, typ halvdygna, hähä!Igår gjorde jag inte så mycket blev mest att dega och sitta hemma. Senare mot kvällen var det ganska så trååk och var för pigg för att sova.

Den unga natten kom och jag satte repeat på "för alla dom". Hängde på facebook och tog mig en look, där hitta jag min vän som jag kom att spendera natten med sen. Gu va kul vi hade, satt och skratta åt allt lite smått skadade. Pratade om absolut allt som kom på tal. 

Vi diskuterade olika bloggar och fick tips om Pungdask, hur kewl va inte det namnet? Snyggve var hon iallafall:). På tal kom också hur jag skulle äga på skidbacken och liksom bara svischa förbi Bäcken, var det inte så?;). Aja sent som det var tog vissa sina nattmackor och andra sina skummtomtar och åt delade med en och annan låt och man blev lite sådär småk*t, Mr.Brown och Miss Cassie wow vilken fantasy! Natten fick sluta vid cirkus klockan fem, gjorde det som resten gjorde i mitt hem. De blev att sova och tog ut en jävligt skön sovmorgon idag kan jag lova. Har ju a day off today as well:)

Hade ju som sagt en suprise till Er där ute. Dags för att beknish några kilogram tishor!
Gillar ni dem och känner att ni vill komma åt en eller flera, vilket jag vet att ni vill så är det bara att hojta till!
Annars ser ni mig själv gå runt i det och ni får känna avund, få ångest av att Ni inte blev min kund.
Här har ni chansen att hitta något ni aldrig kommer finna
Kan skicka större bild på the ones if u like.



  1. AXL Rose Guns N Roses
  2. The Beatles
  3. Bob Dylan
  4. Brad Pitt "Tyler Durden" från filmen Fight Club
  5. Brad Pitt "Tyler Durden" från filmen Fight Club
  6. Brad Pitt "Tyler Durden" från filmen Fight Club
  7. Kate Moss "tröja"
  8. Kate Moss Cigarr linne
  9. David Bowie
10. Drugs Saved My Life
11. Grace Jones
12. How to Have a Broken Heart
13. James Dean
14. Jarvis Cocker
15. John Lennon PEACE
16. Johnny Depp från filmen Dead Man
17. Kate Moss
18. Kate Moss röd
19. Kate Moss
20. Kate Moss
21. Kate Moss
22. Kate Moss
23. Kate Moss
24. Kate Moss
25. Kate Moss
26. Kate Moss
27. Marilyn Monroe
28. Marilyn Monroe
29. Morrissey
30. Kid Rock


                  Laidback Luke & Gregor Salto feat. Mavis Acquah - Shine Your Light (Original Mix)


Kanye West - Paranoid LMFAO Party Rock Remix(gammal men så sköön)

Nirvana - Teen Spirit (Mobin Master Remix)



Yours truly

Roysan
2009-11-25 @ 15:27:31 Fashion according to me Permalink


Kommentarer
Postat av: felly

Jag kanske har fixat mer kunder nu din jävel :D

tacka mig och säg att jag är bäst!

2009-11-26 @ 09:43:08
URL: http://feliciastolt.blogg.se/
Postat av: elin

meen, fan vad gemytligt. en läsare alltså ;)

jaja, jag ska kika in, I promise.

Grymt schysst tees förresten, vad är det för ngt du har på gång?

2009-11-26 @ 17:25:27
URL: http://www.elinaarvidsson.blogspot.com
Postat av: magdalenaQ

kan också göra reklam för tröjorna på min blogg om du känner fört:P

2009-11-29 @ 17:06:57
URL: http://magdalenaQ.se
Postat av: Anonym

Hur mycket kostar T-shirtsen?

2009-11-30 @ 20:54:53
Postat av: Roy

De kostar 250kr/styck(:

2009-11-30 @ 21:21:25
URL: http://lifeofroysan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur köper man?

2009-12-02 @ 12:00:36
Postat av: Roy

Skriv din mailadress(bara jag ser) och ditt namn så kan jag ge mer info:)

2009-12-02 @ 16:27:49
URL: http://lifeofroysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0