Vägen till lycka

Roysan in thaa houuse

Känner att det blev dålig update idag men är så himla seg och trött.Sluta skolan och blev att först fika med Sandra sen tog jag mig ett träningspass och där har ni svaret till varför jag är slut, har ni otur ligger jag hemma helt död imorgon. Kvällen har bara gått åt till att sova och chillidillen i sängen. Aja det är en sen måndag som nu gått över till en tisdag och måndag har vi ju gjort till musik måndag så idag bjuder jag på the greatest house this måndag/tisdag by moi. Eftersom det blev dålig update gör jag så ni kan lyssna på dem samt ladda ner dem;)

Klicka bara på namnen här nedanför och börja njut:)
Alex guerrero-Tribute to the king(original mix)
Akon Feat Colby O donis And Kardinal Offishal-Beautiful (Dj Dvir Halevi Remix)
Steve Angello - Tivoli(Holdback_Remix)
Soul Avengerz vs Butcherd Beats-The Trumpets Shall Sound(Soul Avengerz Club Soda Mix)
Baby Alice-Pina Colada Boy (DJ Or Kappach Club Mix)
Beachclub69 feat inusa dawuda-Matador(bodybangers electro house rmx)


Vi höres

Roysan

2009-11-24 @ 00:02:34 Godis att klicka hem Permalink


Kommentarer
Postat av: ELLEN - eeederholm.blogg.se

jättesnygg blogg!

2009-11-24 @ 15:42:46
URL: http://eecederholm.blogg.se/
Postat av: ELLEN - eeederholm.blogg.se

thank u!

2009-11-24 @ 17:05:52
URL: http://eecederholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0