Vägen till lycka

Fotboll? Nee skulle inte tro det...

Gårdagen spenderades på Platens, det roligaste var nog att träffa folk man inte träffat på länge men annars var det väl nästan OK... Idag är det plugg som gäller, den e feejn! Orkar inte mer får se om det blir mer update ikväll. 

Wow säger jag bara. Har suttit typ hela dagen och skrivit i min loggbok. Låg typ hela två månader efter och nu har jag kommit ikapp iallafall känns väldigt bra. Nu blir det  Paradise hotel och softa igenom hela kvällen och kanske lägga sig tidigt om jag orkar. Imorgon blir det adventsfirande i domkyrkan oooh va müsigt:)

Har lyssnat på världens psyko plugg låt idag tryck HÄR för att ta del av den!


                                                                         Ne-Yo – Over
                                         
                                                              R. Kelly - Fallin' From The Sky
                                         


bye fellas

Roysan
2009-11-29 @ 16:03:54 Godis att klicka hem Permalink


Kommentarer
Postat av: Louise

Tack desamma :)

2009-11-29 @ 20:05:15
URL: http://lollolundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0